arrow_drop_up arrow_drop_down

Klantenservice medewerker

Ben jij klantvriendelijk, pro-actief en ruimdenkend?

Klantenservice medewerker

Gevarieerd
& uitdagend werk
32 tot 40 uur
per week
Salaris?
Van € 2.150 tot € 2.500
Verplicht vrij
op jouw verjaardag!

Hoi! Wij zijn Nikki, Daniël en Julia, werkzaam op de afdeling Klantenservice. Wij werken voor BizziPhone, en in totaal zijn we met zo’n dertig collega’s. BizziPhone is een antwoord- en telefoonservice. Dit betekent dat wij de telefoon beantwoorden namens onze klanten. Met onze dienst zorgen we ervoor dat bedrijven altijd en optimaal bereikbaar zijn!

Jouw rol binnen BizziPhone
Als klantenservice medewerker ben je verantwoordelijk voor de onboarding van nieuwe klanten, het beantwoorden van klantvragen en het zorgen voor een grote glimlach bij onze klanten! We kunnen je vertellen, het is een ontzettend leuke afdeling en een afwisselende baan! Nog leuker is, dat we op zoek zijn naar een nieuwe collega. Graag leggen we je onze werkzaamheden uit, en hopen we je snel te mogen verwelkomen in ons team!

Relatie met klanten
Binnen onze werkzaamheden staat het opbouwen van een goede (werk)relatie met onze klanten centraal. In totaal hebben we zo’n 2000 klanten, die we graag door middel van persoonlijk contact tevreden houden. Ook willen we nét dat beetje extra geven, zodat elke klant tevreden is en blijft. Door op een persoonlijke manier contact te hebben met onze klanten, bouwen we een fijne samenwerking op met onze klanten.

De werkzaamheden
Het werk is erg gevarieerd, en dit brengt met zich mee dat de dagen voorbijvliegen! Benieuwd wat wij de gehele dag doen? Wij hebben een aantal werkzaamheden voor je op een rijtje gezet!


  • Mail-, chat- en telefonische support met onze nieuwe en bestaande klanten;
    • Accountwijzigingen doorvoeren;
      • Het behandelen van inkomende klachten;
      • Telefonische evaluatiegesprekken voeren met onze klanten;
      • Nieuwe klant aanvragen opvolgen;
      • Financiële/administratieve vragen behandelen;
      • En nog veel meer!

      Ben jij goed in multitasken en hou je van afwisseling? Dan ben jij zeker degene die wij zoeken!

      Wat kan je van ons verwachten?
      Word jij enthousiast van deze functie? Lees dan zeker even verder, want wij hebben jou een hoop te bieden!

    • Salaris vanaf € 2.143,04-, tot € 2.524,75-,
    • Reiskostenvergoeding;
    • Vakantiegeld;
    • Pensioenopbouw;
    • Een gezellig team met leuke teamuitjes;
    • Veelzijdigheid in werkzaamheden;
    • Kansen om je te ontwikkelen en door te groeien;
    • Uitzicht op vast contract;
    • Flexibele werktijden: van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur;
    • Standaard vrij op je verjaardag!

    Wat we van jou vragen:

  • Je hebt ten minste MBO 4 niveau;
  • Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar;
  • Je bent klantvriendelijk en je hebt oog voor detail;
  • Het schrijven van e-mails is geen probleem voor jou;
  • Je hebt een klantgerichte instelling en een probleemoplossend vermogen;
  • Je bent flexibel;
  • Je hebt commercieel inzicht;
  • Je bent stressbestendig;
  • Je voelt je verantwoordelijk voor onze klanten;
  • Ervaring in de klantenservice is een pré.


Ben je geïnteresseerd geraakt en denk jij te beschikken over de juiste kwaliteiten? Solliciteer dan direct!

Wanneer je hebt gesolliciteerd nemen wij binnen één werkdag contact met je op. Zorg ervoor dat je telefonisch bereikbaar bent! We kijken er naar uit om je te ontmoeten!

Ben jij geïnteresseerd geraakt in deze functie? Reageer dan snel!

Heb je vragen over deze vacature? Bel ons dan gerust!

088 205 5137