Alles over het werken bij BizziPhone
Wij ontzorgen onze klanten. BizziPhone is opgestart om andere bedrijven zo goed mogelijk te ondersteunen bij klantcontact. Niets is vervelender dan de hele dag tussen werkzaamheden door gestoord te worden door de telefoon. Tegelijkertijd is bereikbaarheid wel heel belangrijk, want potentiële klanten wil je uiteraard niet mislopen. Hier kunnen wij bij helpen!
Wij werken met een uniek concept. Wij nemen de telefoon aan namens bedrijven en uit hun bedrijfsnaam. We bieden het concept van de Persoonlijke Telefoniste aan voor bedrijven, waardoor zij een vaste telefoniste heeft die voor hen de telefoon aanneemt. Dit is niet alleen fijn voor hen; ook voor jou is dit leuk! Het betekent dat je je klanten écht leert kennen en zij jou ook. Je wordt gezien als een collega, je kent de klanten en weet daardoor goed wat je moet doen aan de telefoon.
Elk gesprek is anders. Onze werkzaamheden staan centraal rondom de telefonie. Tijdens een gesprek maak je een gespreksnotitie aan (je noteert de gegevens van de beller), je verbindt door of je plant afspraken in agenda's van onze klanten. Doordat elk gesprek anders is, sta je continu weer voor de uitdaging om ook dat gesprek weer zo goed mogelijk te voeren.