telefoniste vacature

Administratief medewerker backoffice

Een uitdagende baan in een hecht en gezellig team!

telefoniste vacature

Administratief medewerker backoffice

Uitdagende baan

met veel afwisseling!

Uren per week

32 tot 40 uur per week

Salaris

Van €3.000 tot €3.500 per maand

Verplicht vrij

op jouw verjaardag!

Over BizziPhone

Wij zijn een telefoon- en antwoordservice. Wij nemen de telefoon op namens andere bedrijven. Op die manier zorgen we ervoor dat onze klanten zich op hun eigen werk kunnen richten, zonder dat zij de hele tijd gestoord worden door de telefoon. Er werken bij ons zo’n 40 telefonistes die elke dag zorgen voor een glimlach bij onze bellers.


Jouw rol als administratief medewerker backoffice

Als administratief medewerker backoffice help je bij de onboarding van nieuwe klanten, het beantwoorden van klantvragen en het zorgen voor een grote glimlach bij onze klanten. We kunnen je vertellen, het is een ontzettend leuke afdeling en een afwisselende baan! Nog leuker is dat we op zoek zijn naar een nieuwe administratief medewerker backoffice! Graag leggen we je onze werkzaamheden uit, en hopen we je snel te mogen verwelkomen in ons team


 Ben je benieuwd wat wij jou bieden?

Een paar voorbeelden van wat wij jou bieden…

een marktconform salaris van €3.000 tot €3.500 (op basis van 40 uur);

✔ een jaarlijkse salarisstijging;

✔ 25 vakantiedagen + vakantiegeld;

✔ een maandelijkse bijdrage van €11 voor je (basis)zorgverzekering;

✔ een maandelijkse bijdrage van €8,99 voor je Netflix abonnement;

✔ elke dag een gevarieerde lunch geregeld door BizziPhone;✔ verplicht vrij op jouw verjaardag!

Bekijk alle arbeidsvoorwaarden

Relatie met klanten
Binnen de werkzaamheden staat het opbouwen van een goede (werk)relatie met onze klanten centraal. In totaal hebben we zo’n 3.000 klanten, die we graag door middel van persoonlijk contact tevreden houden. Ook willen we nét dat beetje extra geven, zodat elke klant tevreden is en blijft. Door op een persoonlijke manier contact te hebben met onze klanten, bouwen we een fijne samenwerking op met onze klanten.

Jouw werkzaamheden als administratief medewerker backoffice
Het werk als administratief medewerker backoffice is erg gevarieerd en dit brengt met zich mee dat de dagen voorbijvliegen! Benieuwd wat wij de gehele dag doen? Wij hebben een aantal werkzaamheden voor je op een rijtje gezet:


  • Mail-, chat- en telefonische support met onze nieuwe en bestaande klanten;
  • Onboarding van nieuwe klanten;
  • Accountwijzigingen doorvoeren;
  • Het behandelen en oplossen van inkomende klachten;
  • Telefonische evaluatiegesprekken voeren met onze klanten;
  • Klanten informeren en adviseren over hun bereikbaarheid;
  • Rapporteren van belangrijkste KPI's en resultaten;
  • Je dient als sparringspartner voor klanten en collega's.


Ben jij goed in multitasken en hou je van afwisseling? Dan ben jij zeker degene die wij zoeken!

Wie zijn wij?

Wij zijn een jong bedrijf, dat oog heeft voor haar medewerkers! Wij zijn 10 jaar geleden begonnen met onze eerste telefoniste, en zijn inmiddels uitgegroeid tot een bedrijf van 70 collega’s. We zijn een organisatie zonder ‘lagen’. Binnen ons bedrijf werken we vanuit verschillende rollen, met het besef dat we elkaar allemaal nodig hebben. Gelijkwaardigheid staat bij ons op nummer 1!

Bekijk onze video om een goed beeld te krijgen hoe het werken bij BizziPhone eruit ziet!

Vereisten voor de vacature van administratief medewerker

Check voor de zekerheid nog even of je aan onze 'vereisten' voldoet voor je solliciteert op de telefoniste vacature 💪


Jij...

  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt ten minste HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar;
  • Je bent goed in woord en geschrift;
  • Je hebt een klantgerichte instelling en een probleemoplossend vermogen;
  • Je hebt commercieel inzicht;

Wij bieden je:

  • verantwoordelijkheid voor je eigen vaste klanten;

  • elke dag een gevarieerde lunch geregeld door ons;

  • een gezellige werkomgeving met een vast team en betrokken collega’s;

  • een marktconform salaris van €3.000 tot €3.500 (op basis van 40 uur)

  • vakantiegeld;

  • een vast aantal contracturen per week;

  • mogelijkheid tot een vast contract in de toekomst;

  • een maandelijkse bijdrage van 75% (€8,99) voor je Netflix abonnement;

  • een maandelijkse bijdrage van €11 voor je (basis)zorgverzekering;
  • 25 vakantiedagen;

  • een jaarlijkse salarisstijging;

  • vrij op je verjaardag;

  • pensioenopbouw.

telefoniste vacature

Zien we je snel?

We hopen je snel te zien bij ons op kantoor in Delft! Heb je geen ervaring met deze werkzaamheden? Dan is dit geen probleem! Je kunt gewoon solliciteren op de telefoniste vacature. Tijdens het inwerken zal je alles snel genoeg leren. De eerste maand word je namelijk één op één begeleid door je supervisor en onze coach. Vervolgens word je aan een teamgenoot gekoppeld die jou te hulp kan schieten. Je krijgt overigens vanaf de eerste training gewoon uitbetaald – zoals het hoort.

Benieuwd hoe het werken bij BizziPhone er aan toe gaat?

Ben jij geïnteresseerd geraakt in deze functie? Reageer dan snel!

Heb je vragen over deze vacature? Bel ons dan gerust!

088 205 5137