Zoek jij een leuke baan bij een klantenservice? BizziPhone biedt afwisselend werk binnen een klein team, met je eigen vaste klanten. Kan jij door de telefoon een glimlach op het gezicht van onze bellers toveren? Dan zoeken we jou!
Parttime of fulltime: deze klantenservice baan biedt jou flexibiliteit
Of je nu op zoek bent naar een fulltime baan of een baan naast je studie of andere werkzaamheden, bij ons is beide mogelijk. Wel spreken we vooraf een vast aantal contracturen per week af. Je kan kiezen voor 24 tot 40 uur per week als je overdag, doordeweeks werkt. Werk je in het weekend en ‘s avonds, dan bieden we contracten tussen de 8 en 16 uur. Zo heb je flexibiliteit en tegelijkertijd de zekerheid van een vast aantal uren.
We werken in verschillende diensten van 8 of 4 uur per dag. Natuurlijk zit hier ook pauze in. Bij het inroosteren, houden we zoveel mogelijk rekening met jouw voorkeuren. Ook met welke dag je vrij wilt zijn. Het lukt niet altijd. In dat geval kijken we samen naar een oplossing. Je rooster krijg je 2 maanden van tevoren. Dan weet je op tijd waar je aan toe bent.
Wat ga je doen?
Wij zijn een telefoon- en antwoordservice. Voor onze klanten nemen we de telefoon aan als zij zich willen focussen op hun werk. We nemen de boodschap aan en als de klant ons instructies geeft, bellen we terug om een afspraak in te plannen of meer informatie op te vragen. Ook kan onze klant agendabeheer of het doorverbinden aan ons uitbesteden.
Wat je doet, hangt af van de klant. Voor de een hoef je alleen de telefoon op te nemen en de ander vraagt je ook om afspraken in te plannen. Je werkt voor verschillende klanten. Dat maakt het afwisselend.
Elke klant heeft zijn eigen vaste telefoniste. Je bent in feite hun telefoniste op afstand. Bellers realiseren zich vaak niet eens dat je niet vast in dienst bent bij het bedrijf. Onze klanten vinden deze werkwijze prettig, omdat hun klanten altijd dezelfde stem horen. Voor jou is het ook fijn, want zo leer je het bedrijf steeds beter kennen.
Hoe we bij BizziPhone samenwerken
Je staat er niet alleen voor. Vooraf gaan onze supervisor en coach je een maand lang een-op-een inwerken. Zij vertellen je meer over je klant, hoe ons dashboard werkt waarin je notities voor de klant vastlegt en ze trainen je in klantgerichtheid. Na die maand ga je werken in een team van vier mensen. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor een groep klanten. Als een van jullie er niet is, kunnen de anderen invallen. Als je het even niet weet, kun je altijd bij hen terecht.
Om te zorgen dat jij met plezier de telefoon opneemt, creëren wij een prettige werkomgeving. Bij ons heeft iedereen zijn eigen rol in het bedrijf, allemaal even belangrijk. Hiërarchie bestaat niet. Verder zorgen we voor voldoende ontspanning naast het werk: elke dag zoveel mogelijk gezamenlijk lunchen en regelmatig uitstapjes; naar de kroeg of twee keer per jaar een teamuitje.
Vereisten voor onze klantenservice baan
Voor onze klantenservice zoeken we mensen die echt servicegericht zijn. Dat vinden we nog belangrijker dan werkervaring.
Daarnaast vragen we je om:
een prettige telefoonstem;
enige stressbestendigheid;
blind te kunnen typen;
de motivatie om je te willen ontwikkelen en dus bestand te zijn tegen feedback;
teamspirit;
minimale basis spreek- en schrijfvaardigheid in Engels;
minimale beschikbaarheid van een jaar, liefst langer.
Het is praktisch als je in de buurt van Delft woont, waar ons kantoor staat. Je kan ons zowel met de bus als de auto goed bereiken. We zitten namelijk naast de snelweg en ook de bushalte is vlak naast de deur.
Wij bieden jou:
een afwisselende baan met eigen verantwoordelijkheid;
training en continue coaching in klantgerichtheid;
flexibiliteit om parttime te werken en/of ’s avonds en in het weekend;
een fijne werkomgeving met leuke teamuitjes en gezellige goudvissen;
een marktconform salaris (€ 11,83 tot €13,87 per uur);
vakantiegeld;
uitzicht op een vast contract bij goed functioneren;
jaarlijkse salarisstijging;
25 vakantiedagen;
verplicht vrij op je verjaardag;
een goed pensioen.
Solliciteer op onze klantenservice baan
Heb je nog vragen, bel ons dan gerust. Ben je nieuwsgierig hoe het is om voor ons te werken, dan lees je hier wat onze collega’s daarover zeggen.
Heb je zin om deze baan in klantenservice aan te pakken? Dan kijken wij ernaar uit om kennis met je te maken. Vul het sollicitatieformulier in met je gegevens en hoeveel uur per week je wilt werken. Daarna nemen we zo snel mogelijk contact met op. Spreken we elkaar binnenkort?