solliciteren callcenter

Solliciteren callcenter

Een uitdagende baan in een hecht en gezellig team

solliciteren callcenter

Solliciteren callcenter

Gevarieerd

& uitdagend werk

Uren per week

24 tot 40 uur per week

Salaris
€ 11,56 per uur ( + vakantiegeld)
Verplicht vrij
op jouw verjaardag!

Overweeg je te solliciteren bij een callcenter? Lees dan zeker deze vacature! Wij zijn een inbound telefoon- en antwoordservice. Als je bij ons komt werken, neem je inkomende telefoontjes aan voor je eigen vaste klanten. Geen cold calling bij ons. Je werkt binnen een klein team in een gezellige werkomgeving. Je hebt geen ervaring nodig om bij ons aan de slag te gaan. Klinkt goed, toch? Lees vooral door als je wilt weten wat je gaat doen.


Solliciteren bij ons callcenter is anders dan bij andere callcenters

Wij werken met een uniek concept. Iedere klant heeft bij ons zijn eigen vaste telefoniste. Dat is fijn voor de bellers want ze horen altijd dezelfde stem. Voor jou is het ook prettig, want je leert je klanten steeds beter kennen. En met verschillende klanten wordt het niet snel saai. De ene keer neem je op namens een makelaar of websitebouwer, en de andere keer namens een fysiotherapeut of een advocatenbureau. Heel uiteenlopend. Daar blijf je scherp van!


Voor elk inkomend telefoontje stuur je een belnotitie naar de klant. In zijn/haar persoonlijke dashboard heeft de klant overzicht van alle gesprekken. Als de klant wil dat je opvolging geeft, dan stuurt hij/zij een bericht. Bijvoorbeeld om een afspraak in te plannen of informatie op te vragen. 


Kan jij iemand door de telefoon laten glimlachen?

Ons streven is een glimlach op het gezicht te toveren van onze bellers. Onze klanten moeten ervan uit kunnen gaan dat hun bellers vriendelijk te woord worden gestaan. Heb je zin om daaraan mee te werken? Natuurlijk ondersteunen we jou maximaal met een prettige werkomgeving. Dat doen we op 4 manieren:


Een vast teamWe werken met teams van vijf. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor een vaste groep klanten. Als een van jullie afwezig is, nemen de anderen over. Krijg je een vraag waar je het antwoord niet zo snel op weet? Dan kun je altijd even op hen terugvallen.


Briefing over de klant

Voor je de telefoon gaat opnemen, geven we je een briefing over jouw klanten. We vertellen wat voor soort bedrijf het is en op welke manier ze met hun klant willen communiceren. Met al deze kennis kom je zekerder over. Ook voor de beller wel zo prettig.


Training en coaching in klantgerichtheid

We gaan je trainen in klantgerichtheid. Je zal merken dat jouw gesprekken daardoor soepeler verlopen. Na de training blijven we je coachen.  Af en toe luisteren we mee en als jij zelf vragen hebt over hoe iets beter kan, dan kun je altijd terecht bij je coach. 


Een gezellige werkomgeving

BizziPhone is een middelgroot bedrijf. Wij vinden het belangrijk dat jij met plezier naar je werk komt. Daarom lunchen we gezamenlijk en zorgen we voor gezelligheid, bijvoorbeeld een uitgebreide kerstlunch inclusief foute kersttrui, vier keer per jaar een (goede) borrel in een Delftse kroeg en twee personeelsuitjes per jaar. O ja, en verplicht vrij op je verjaardag!


Waar vind je BizziPhone?

Wij zijn goed bereikbaar; ons kantoor ligt aan de snelweg. Je kan ons dus makkelijk bereiken met de auto. We hebben voldoende parkeerplaatsen waar je gratis kunt parkeren. Ook met het openbaar vervoer hebben we een gunstige verbinding, de bushalte ligt vlak naast ons kantoor.


Solliciteren bij ons callcenter

Heb je nog nooit in een callcenter gewerkt? Geen probleem! We leren je alles tijdens het inwerken. De eerste maand word je namelijk een-op-een begeleid door je supervisor en onze coach. Zij vertellen je meer over gesprekstechnieken, maar ook over onze werkwijze. Na je inwerkperiode kun je ook altijd terugvallen op je teamleden. 

Check wel even of je aan deze vereisten voldoet, voor je gaat solliciteren:

  • enthousiasme om klanten zo goed mogelijk te willen helpen;

  • blind kunnen typen;

  • een goede telefoonstem;

  • enige stressbestendigheid;

  • een teamspeler die zich verantwoordelijk voelt voor de kwaliteit van zijn/haar team;

  • bestand tegen feedback;

  • minimale basisvaardigheid in Engels (spreken en schrijven);

  • minimale beschikbaarheid van een jaar, liefst langer.

Wij geven jou:

  • een afwisselende baan in een gezellige werkomgeving;

  • de mogelijkheid om zowel fulltime als parttime te werken;

  • flexibele werktijden, in overleg;

  • groeimogelijkheden door training in klantgerichtheid;

  • verantwoordelijkheid voor je eigen vaste klanten;

  • een marktconform salaris (€11,56 per uur);

  • vakantiegeld;

  • uitzicht op een vast contract in de toekomst;

  • jaarlijkse salarisstijging;

  • verplicht vrij op je verjaardag;

  • 25 vakantiedagen;

  • pensioenopbouw.

Kom nu solliciteren in ons callcenter!

Wil je nog wat vragen voor je op de Solliciteren knop klikt? Bel of chat dan gerust. Dan heb je direct antwoord op je vragen. 

Ben je klaar voor, klik dan op de knop Solliciteer. Vul op het sollicitatieformulier je gegevens in en je voorkeur voor het aantal uur per week dat je wilt werken. Zodra we je formulier hebben ontvangen, nemen we binnen een paar dagen contact met je op. Tot snel!

Benieuwd hoe het werken bij BizziPhone er aan toe gaat?

Ben jij geïnteresseerd geraakt in deze functie? Reageer dan snel!

Heb je vragen over deze vacature? Bel ons dan gerust!

088 205 5137